Voi elämä miten menee hermot. Tekisi mieli lyödä nyrkki seinästä läpi (no jotain pahempaa oikeastaan, mutta painokelvotonta...)

Miehen muuttuneeseen toimintatapaan luonnollisesti kuuluu, ettei hän tinkaa jatkuvasti seksiä. Ollaan asiasta puhuttu ja puhuttu ja vihdoin sanoo ymmärtävänsä, että tämä on minulle todella suuri ongelma ja tärkeä syy siihen, miksi haluan eron.

Eli mies ei enää tinkaa ja ehdota suoraan. Tai korkeintaan kerran päivässä. Sen sijaan hän vihjailee hyvin epämääräisesti, niin, että en oikeasti näistä vihjeistä edes tajua mistä on kyse. Kuten esimerkiksi tänään.


Mies kysyi noin kymmenen kertaa: “mitä haluaisit tehdä tänään?”

Vastaukseni eivät häntä miellyttäneet ja joka kerta uudelleen kysyessään hän oli entistä ärtyneempi. En ymmärtänyt mistä on kyse, joten yritin selvittää tilannetta vastakysymyksillä: “Oliko sinulla jotain mielessä? Mitä sinä haluaisit? Olen avoin ehdotuksille”.

Lopulta mies oli jo todella vihainen ja ärtynyt, tiuski ja äksyili. Valitti rintakipua ja päänsärkyä. Kaikki oli huonosti.

Minultakin alkoi palaa hermo ja pyysin että mies kertoo missä on vika kun selvästi joku juttu häntä nyt ärsyttää. Ja mitäpä mies vastasi?

Mies: “Mua ärsyttää kun et voi vastata selvään kysymykseen.”
Jessamine: “No mutta olenhan vastannut, mutta ei mulla ole mitään erityisiä toiveita tekemisen kannalta. Katotaan vaikka leffa jos haluat.”

M: “No mikset sit vaan sano ettei kiinnosta.”
J: “Niin siis mikä ei kiinnosta?”

M: “En mä voi sanoo, kun sua ärsyttää jos tinkaan.”
J: “Ahaa... en mä vastannut kuin siihen kysymykseen minkä esitit. En mä osaa lukea ajatuksia. Mä luulin että sulla oli tylsää ja halusit jotain tekemistä. En mä tajunnut että kyselit seksistä.”

M: “Ja sit päätit olla vaan vastaamatta, vaikka yritin vaan olla ärsyttämättä sua...”
J: “Eikö se oo ihan sama asia jos kysyt suoraan tai jos vihjailet. Samaa tinkaamistahan se on jos asiaa tiedustellaan yhtenään.”

Sitten mies narisee ja pärisee, valittaa kun häntä niin huonosti kohdellaan. Valittaa myöhästyvänsä menoistaan. Sillä seurauksella, että minä pakkaan hänen laukkunsa ja nostelen autoon jättämänsä renkaat takakontista talliin. Ihan vaan jotta pääsisin äijästä eroon. Ja kun olen hoitanut miehen lähtökuntoon hän vielä valittaa, että väkisin lähetän hänet pois kotoa vaikka rintaan sattuu.... Justiinsa joo.
Huutelee vielä auton ikkunasta, että nyt hän varmasti myöhästyy ja autokin haisee pahalle.

*voimasana*

Mies on viimepäivinä osoittanut, että hän kyllä osaa olla kiva, huomioonottava ja hyvää seuraa. Mutta juuri tällaiset hetket vesittävät koko homman.

Huonoa komediaa.